关于我

My photo
【Love is a temporary madness. It erupts like an earthquake and then subsides. And when it subsides you have to make a decision. Love is not breathlessness, it is not excitement, it is not the promulgation of promises of eternal passion. That is just being "in love" which any of us can convince ourselves we are. When you're in love, you will realize there is no branches, but a tree.】

24.3.11

L.A.Z.Y

以我目前的状态而言,如果不是张罗自己考试,我想大概没有人会晓得。今天什么都丰富,唯独书籍与脑电波真的一丁点都不发达。对于明天的考试,我竟然还可以掉以轻心地打部落。关於这点,我自己也挥春写个“服”。不要问我为什么,也别来问我什么的什么,这都是无解的困惑。毕竟,我进入了日梦状态,好多在眼前的字母与算法似乎梦境一场。我目前小小的盼望,就是从这堆废墟中寻找出口,让自己大呼呼倒去。拉着慵懒的身体,离开书籍。


【2011年3月24日】



No comments:

Post a Comment