关于我

My photo
【Love is a temporary madness. It erupts like an earthquake and then subsides. And when it subsides you have to make a decision. Love is not breathlessness, it is not excitement, it is not the promulgation of promises of eternal passion. That is just being "in love" which any of us can convince ourselves we are. When you're in love, you will realize there is no branches, but a tree.】

25.2.11

想念

对于你的想念,耗尽天涯的心思把爱好好守护。


深怕,你会惊觉那份浅浅的喜欢。
深怕,你会害怕地退缩并远离。
深怕,你无情的拒绝会把脆弱的心压碎。
深怕,你心里的空间已经融不进这么一个我。
深怕,用满满的爱意领会一鼻子的灰尘。





我依旧,想念当时的我们。
我依旧,想念青春的点滴。
我依旧,想念一起的舒服自在
我依旧,想念放慢脚步的步行。
我依旧,想念无所不谈的感觉。
我依旧,想念喧哗的时分。
我依旧,想念那份没说出口的爱。

2011年2月24日】



No comments:

Post a Comment