关于我

My photo
【Love is a temporary madness. It erupts like an earthquake and then subsides. And when it subsides you have to make a decision. Love is not breathlessness, it is not excitement, it is not the promulgation of promises of eternal passion. That is just being "in love" which any of us can convince ourselves we are. When you're in love, you will realize there is no branches, but a tree.】

31.12.10

心情

站在这跨年的边缘,想留着属于2010的文章,毕竟,这些文字不会重叠在2011了。回想起这年,我经历了不少。出其不意,今年的体验和感触与以往不一。以往,都太相信血气里的方刚,觉得年龄掺杂脾气的自己,可以肆无忌惮过日子。


时间总是最好的解药。至少我明白,血气方刚不是一切。道理永远都埋葬在故事的背后,问题在於,你找到那块属于你的道理和回忆吗?EQ的增进。才能保持心情与思维的稳定。我不太成熟,在很多待人处事的细节,还是得多加关注。曾经有人说,在乎与不在乎,其实关键在于自己。不逃避,不退缩,我想学习承担。对自己在乎的事一一负责,拿出勇气捍卫自己所在乎的。


2011要刷新之际,我,一定要加油。


【2010年12月31日】

No comments:

Post a Comment