关于我

My photo
【Love is a temporary madness. It erupts like an earthquake and then subsides. And when it subsides you have to make a decision. Love is not breathlessness, it is not excitement, it is not the promulgation of promises of eternal passion. That is just being "in love" which any of us can convince ourselves we are. When you're in love, you will realize there is no branches, but a tree.】

27.12.10

在人间思念天堂的妳

今夜,脑海浮现了妳的影子。你的快乐伤悲,都是属于我们的专属回忆。关于这个故事,我没有向太多人提及。再一次,让妳当上主角,没有为什么,就我喜欢。


很多的疑问,我找不到对象替我解答。如果死神没有眷顾妳,结局不会是这个样子的,这是我明白的。妳可好?是否顶着光环眷顾地球上的每一个人?我们还有机会碰面吗?你的世界,是否一样辽阔无比?


没有了妳,我还是坚持着。坚持珍惜生命的原则,因为“饶幸”没有出现在生命Take Two。就像我挽回不了妳一样。妳消失了,遗留的记忆,我仍收藏着。


满怀的苦闷,随星星眨眼,消失了。今晚的夜空,就只有一颗星星。妳知道我会眺望,所以捣蛋是吗?幽默看世界,才可迎接快乐。今晚,没有半颗泪光,只存有一点哀伤。期许下回想起妳,是快乐的。带走我对你的思念吧!我拷贝了一份,让它坑在心坎里。


【2010年12月27日】

No comments:

Post a Comment