关于我

My photo
【Love is a temporary madness. It erupts like an earthquake and then subsides. And when it subsides you have to make a decision. Love is not breathlessness, it is not excitement, it is not the promulgation of promises of eternal passion. That is just being "in love" which any of us can convince ourselves we are. When you're in love, you will realize there is no branches, but a tree.】

5.4.11

心荒

我架着疲惫的身躯,缓缓从浴室走出。天气在作怪,还是脑袋的两个我在拉扯?都不重要,反正就是心情不知怎么油然萌生一股怪异的气息,疲惫却不想睡。我知道,我不失眠,只是思绪伴随心跳转动。要停止,却无从下手。找不着踏实的土地,唯有让自己深陷其中。






今夜,我败给了空荒。期待一觉醒来,事物会有进行式的转变。


【2011年4月5日】

No comments:

Post a Comment