关于我

My photo
【Love is a temporary madness. It erupts like an earthquake and then subsides. And when it subsides you have to make a decision. Love is not breathlessness, it is not excitement, it is not the promulgation of promises of eternal passion. That is just being "in love" which any of us can convince ourselves we are. When you're in love, you will realize there is no branches, but a tree.】

17.3.12

记忆深处

没有指定的餐厅
没有必去的地点
没有鲜花和蜡烛
没有一贯的童话

这些一点都不浪漫的情节,就是我的专属记忆。
用尽每天每夜,守在电话前面,隔着一片天空的我们,就这样让思念蔓延。
或许我们都不了解,继续步行的步伐会怎么,或许是平行,或许是多了很多的转折。
不必要的好奇,不听不想也不看了。
而我,依然坚持,坚持爱上你是最好的礼物。
你爱上的我,仍然有很多改不去的坏毛病,是个让你头疼的大小孩。

海洋漂流记的作者怎么为书写下结局,不知道。
我的书本,有了你,拥着幸福快乐。

=3.V.O.7=

No comments:

Post a Comment